تعمیرگاه موبایل

مرکز تعمیرات موبایل، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای هموطنان گرامی، واحد تعمیرگاه موبایل را با تیمی از باتجربه ترین , مهندسین و متخصصین موبایل راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه امورات موبایل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد. همچنین تیم تعمیرگاه موبایل مرکز سخت افزار ایران ،  با دارا بودن آرشیو کامل ،خدمات نرم افزاری موبایل شامل نصب رام و فلش انواع موبایل را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه ای بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه میکند .

تلفن همراه در ایران

هر چند تلاش برای استفاده از تلفن همراه در ایران  ، یک دهه بعد از تولید نخستین تلفن سیار آغاز شد. اما استفاده از تلفن همراه در ایران رشد روزافزون داشته و شاهد حضور چشم گیربرندهای معروف تلفن همراه در بازار موبایل ایران هستیم. زیرا ایران بازار خوبی برای فروش موبایل های آنها است، آنچه که برای این شرکت ها اهمیت دارد، کسب سود بیشتر از بازار کشورها از جمله ایران است. این در حالی است که کشور ما در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند به موفقیتی دست نیافته است و شاهد حضورسیل عظیم گوشی های خارجی با برندهای مختلف هستیم . نکته ی مهم این است که ؛ بعضی شرکت ها هیچ گونه نماینده ی رسمی در ایران ندارند ، به همین دلیل اهمیتی به حقوق مشتریان نمی دهند .

سال ۱۳۵۴ ، شرکت مخابرات ایران در صدد استفاده از تلفن همراه برآمد . اجرای این طرح با طرح ۱۰۰۰ شماره پیش بینی شد اما ازین طرح استقبال نشد .

سال۱۳۶۷ وزارت پست و تلگراف ، با تجدید نظر در طرح قبلی ، اقدام به طراحی تلفن سیار کرد  .

سال۱۳۷۲ تجهیزات تلفن همراه  خریداری شد .

۱۹مرداد ‌ماه ۱۳۷۳ فاز اول این طرح با ظرفیت ۱۰هزار شماره‌ آغاز به‌کار کرد.

اکنون بیش از هفتاد میلیون سیم کارت در ایران واگذار شده و علاوه بر سه اپراتور تلفن همراه که در ایران فعال هستند ، چند اپراتور منطقه‌ای نیز فعالیت می‌کنند .