تعمیرات موبایل سونی

تعمیرات موبایل سونی ، با توجه به مشخصات منحصر به فرد این محصول از جمله تعمیرات تخصصی می باشد. از همین رو انجام این تعمیرات توسط متخصصین و کارشناسانی که با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سونی آشنایی کامل داشته باشند، ضروری می باشد. نمایندگی سونی با تکیه برالطاف الهی و با استخدام برترین کارشناسان و مهندسان ارشد کشور، تعمیرات موبایل سونی را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می دهد.

تعهد، تلاش مستمر، مشتری مداری سه ویژگی اصلی در نمایندگی سونی است که توانسته این مرکز را به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح سازد. تعمیرات موبایل سونی ، در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی تعریف شده از سوی کمپانی سونی صورت می‌پذیرد. بنابراین می توانید با آسودگی خاطر تعمیرات موبایل سونی را به کارشناسان این مرکز بسپارید.

تعمیرات موبایل سونی

خدمات نمایندگی تعمیر موبایل سونی

نمایندگی تعمیر موبایل سونی در شعب مختلف به ارائه خدمات در زمینه تعمیر انواع مدل های موبایل سونی می پردازد. این خدمات در دو بخش خدمات نرم افزاری تعمیر موبایل و خدمات سخت افزاری به شما کاربران محترم ارائه می شود. در این بخش به انواع خدمات سخت افزاری نمایندگی تعمیر موبایل سونی خواهیم پرداخت. از جمله این خدمات می توان به تعویض و تعمیر ال سی دی موبایل سونی، تعمیر و تعویض باتری موبایل سونی، تعمیر و تعویض موتور ویبره موبایل سونی، تعمیر و تعویض اسپیکر موبایل سونی و … اشاره کرد. کاربران گوشی سونی در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری در این دستگاه می‌توانند به نمایندگی تعمیر گوشی سونی مراجعه کنند. در ادامه شما را با برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی سونی آشنا خواهیم کرد.

تعمیر دوربین موبایل سونی یکی از خدمات تخصصی واحد تعمیر موبایل سونی می باشد که تحت نظر کارشناسان و تعمیرکاران مجرب شکل می گیرد. دوربین قابلیتی در گوشی های امروزیست که خرابی و اختلال آن برای کاربر بسیار استرس آور است. زمانی که دوربین موبایل از کارکرد اصلی خود دور می شود، تشخیص درست و مراحل تخصصی عیب یابی در راستای انتخاب میان دو گزینه ی تعویض و تعمیر قطعه ی معیوب امر مهمی می شود، چراکه صرف نظر از هزینه های تعمیر دوربین موبایل سونی و یا تعویض آن، باید کیفیت را نیز در نظر گرفت.

نمایندگی مجاز سونی شما را در این راه یاری کرده و با استفاده از دانش کارشناسان زبده تعمیرات موبایل سونی و بهره گیری از تجهیزات مدرن به عیب یابی تخصصی پرداخته و تعمیر دوربین موبایل sony و یا تعویض قطعات معیوب را در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می دهد.

شاید برای گوشی شما هم پیش آمده باشد که با اتصال گوشی خود به شارژ، فرآیند شارژ گوشی اتفاق نیفتاده باشد. شارژ نشدن موبایل از موضوعاتی نگران کننده برای دارندگان انواع موبایل می باشد. عوامل مختلفی مانند معیوب بودن شارژر ، اشکال در سوکت شارژ گوشی، آلودگی در پورت شارژ گوشی، عدم رعایت نکات ایمنی هنگام شارژ، کالیبره نبودن باتری گوشی، معیوب بودن باتری و … می تواند باعث بروز مشکل در این قطعه شود.

در صورتی که برای موبایل شما چنین مشکلی پیش آمد با مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل سونی مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. پیشرفته ترین کارگاه های تعمیر موبایل در این نماینگی ترمیم گوشی شما را تضمین می کند. شارژ نشدن موبایل سونی از مسائلی است که باید به آن اهمیت داد و ترمیم آن با توجه به ساختار ظریف آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تعمیر اسپیکر موبایل سونی از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر موبایل سونی است که تعمیرکاران توانا و با تجربه این مرکز قادر به انجام آن هستند. اهمیت این قطعه در گوشی های هوشمند موجب شده است که بروز مشکل در این قطعه برای کاربر بسیار آزار دهنده خواهد بود. بنابراین در صورت معیوب شدن این قطعه کاربر سریعا به فکر تعویض و تعمیر اسپیکر موبایل آن می باشد. در صورت بروز مشکل در این قطعه عیب یابی دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 عوامل مختلفی موجب خرابی اسپیکر گوشی می شوند شناسایی این عوامل می توانند باعث سپری شدن زمان کمتر تعمیر و تضمین برگشت کارایی این قطعه باشد. به طور کلی عوامل مختلف نرم افزاری و سخت افزاری می توانند باعث بروز مشکل این قطعه شود. از عوامل سخت افزاری نیز می توان به صدمه به اسپیکر توسط کاربر، رطوبت، گرد و غبار، شکستگی، قطعی سیم های اسپیکر و … اشاره کرد. در صورت بروز مشکل در اسپیکر گوشی خود با مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل سونی از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

از مشکلات متداولی که کاربران گوشی های هوشمند با آن مواجه می شوند خرابی تاچ گوشی است. تاچ موبایل سونی در مدل های مختلف معمولا دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشند. تجربه کاربران این گوشی نشان داده است که تاچ گوشی های سونی مدت زمانی طولانی را بدون هیچگونه عیب و ایرادی سپری می نمایند. اما به هر حال تاچ گوشی به دلایل مختلفی می تواند دچار مشکل شود. شما می توانید با یک سری از راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری ساده مشکل تاچ گوشی خود را حل کنید. اما در صورتی روش های به اجرا شده به نتیجه نرسید لازم است به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید.

نمایندگی سونی با تخصیص واحد تخصصی به تعمیر موبایل سونی می تواند مشکل شما را حل کند. نمایندگی تعمیر موبایل سونی با ارائه خدمات تخصصی در این زمینه توانسته است مشکل مراجعه کنندگان خود را در این زمینه رفع کند. در صورت مشاهده ی هر گونه مشکل در صفحه ی لمسی گوشی های سونی تعمیرات آن را به متخصصین تعمیر تاچ گوشی سونی در نمایندگی سونی بسپارید.

تعمیر گوشی سونی

تعویض ال سی دی گوشی سونی

یکی مشکلات رایجی که برای موبایل های سونی و یا سایر برندهای موجود در بازار اتفاق می افتد، شکستگی ال سی دی است. دقت داشته باشید که مشکل شکستگی ال سی دی تنها با تعویض ال سی دی گوشی برطرف خواهد شد. برخی از افراد سودجو مدعی هستند که می توان با استفاده از چسب های مخصوص ال سی دی ترک خورده را ترمیم کرد. اما این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد. فراموش نکنید که خرابی ال سی دی گوشی به سرعت از قطعه ای به قطعه ی دیگر سرایت کرده و باعث از کار افتادگی تاچ و مدارهای داخلی دستگاه می شود. با حضور در نمایندگی تعمیرات موبایل سونی طی مدت زمان کوتاهی شاهد تعویض ال سی دی با نمونه ی اورجینال مشابه خواهید بود.

تعمیر سوکت شارژ موبایل سونی

اگر گوشی سونی شما هنگام اتصال به شارژر هیچ واکنشی نشان نمی دهد، احتمال خرابی سوکت شارژ بالاست. البته اگر چند سالی می شود که از یک کابل شارژ استفاده کرده اید، احتمال قطعی کابل شارژ نیز وجود ندارد. برای اینکه از وضعیت سوکت شارژ مطلع شوید، کابل شارژ را تعویض کرده و سعی کنید گوشی را به رایانه متصل کنید. در صورتی که این اتصال انجام نشد، برای تعمیر سوکت شارژ دستگاه اقدام کنید. تعمیر سوکت شارژ گوشی سونی می تواند با پاکسازی کلی ساختار تشکیل دهنده ی آن به اتمام برسد. اما در صورتی که دندانه های اصلی سوکت دچار فرسودگی شده باشند، نمایندگی تعمیرات موبایل سونی پروسه ی تعویض را با قطعه ی اورجینال سونی انجام می دهد.

تعمیر آی سی تغذیه گوشی sony

اگر گوشی سونی شما مدام به صورت ناگهانی خاموش می شود، احتمالا آی سی تغذیه آن سوخته یا معیوب شده است. این قطعه ولتاژ مورد نیاز بردها و مدارها را تامین می کند و بر نحوه آنتن دهی گوشی هم تاثیر می گذارد. از طرفی چون این بخش به باتری متصل می شود، خرابی آن روی باتری هم تاثیرات منفی خواهد داشت.

کنترل درایور بک لایت، تامین تغذیه بخش های مختلف موبایل، کنترل کلیدهای ولوم، کلید منو، کلید پاور و بعضا  کلید سایلنت و کلیدهای دیگر، هدایت و کنترل  NTC  کنترل دمای CPU، پاور آمپلی فایر های RF، دوربین، باتری و… تنها بخشی از وظایف این قطعه به شمار می روند. درواقع می توان گفت که با تعمیر آی سی تغذیه گوشی سونی، بسیاری از مشکلات عملکردی موبایل برطرف می شوند.

تعمیر برد گوشی های سونی

تعمیر برد گوشی سونی، اقدام مهمی است که اگر درست انجام شود، بسیاری از مشکلات این دستگاه را برطرف می کند. اگر برد تبلت یا موبایل را ببینید، متوجه می شوید که کانکتور بسیاری از قطعات مهم دستگاه روی آن نصب شده است. همین ویژگی موجب شده که برد یک قطعه مهم در گوشی های هوشمند و تبلت ها باشد و خرابی آن بسیاری از بخش های این دستگاه را دچار مشکلات جدی کند.

به عنوان مثال اگر برد درست کار نکند، موبایل به صورت ناگهانی خاموش می شود. کارشناسان تعمیرات موبایل سونی، برای ترمیم برد، اقداماتی نظیر تعویض مقاومت، خازن، سیم پیچ، دیود و ترانزیستور را انجام می دهند. در صورت سوختن برد هم این قطعه تعویض می گردد تا فرایند کاری گوشی به حالت عادی باز گردد.

چرا ویبره ی موبایل سونی کار نمی کند؟

اگر از آن دسته از افراد هستید که معمولا گوشی خود را سایلنت می کنید، از کار افتادگی ویبره ی گوشی سونی برایتان دردسرساز خواهد بود. ویبره یک موتور بسیار کوچک و ظریف است که وظیفه ی اطلاع رسانی تماس ها و پیام های دریافتی را برعهده دارد. آب خوردگی و اصابت ضربه دو دلیل اصلی خرابی ویبره هستند. اما ممکن است یک تداخل نرم افزاری جزیی نیز باعث از کار افتادگی ویبره شده باشد. پیشنهاد می کنیم ابتدا برای رفع خرابی ویبره، گوشی را ری استارت کنید. اگر خرابی ویبره ادامه داشت؛ به نمایندگی تعمیرات موبایل سونی مراجعه نمایید.

دلایل خرابی میکروفن موبایل سونی چیست؟

خرابی میکروفن موبایل سونی زمانی توجه کاربر را به خود جلب می کند که به هنگام برقراری تماس شخص پشت خط به هیچ عنوان صدای کاربر را نشنود. البته این مشکل می تواند ریشه در آنتن دهی اپراتور گوشی نیز داشته باشد. اما اگر قرار باشد با تغییر موقعیت جغرافیایی نیز همچنان صدای شما به مخاطب منتقل نشود، بررسی وضعیت میکروفن موبایل الزامی است. کارشناسان نمایندگی تعمیرات موبایل سونی با اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کلیه ی اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری میکروفن را برطرف می سازند. حضور بدافزارهای مخرب نقش بزرگی در خرابی میکروفن گوشی های هوشمند دارد. در چنین شرایطی ویروس کشی با تکنیک های نوین و استاندارد انجام خواهد شد.

 

دیگر خدمات واحد تعمیرات گوشی سونی

نمایندگی سونی خدمات تعمیر موبایل سونی را در تهران و شهرستان ها به کاربران این محصول ارائه می دهد. کاربران گوشی های سونی در صورت مواجه با هرگونه اشکال در تاچ گوشی، باتری، میکروفن، اسپیکر، دوربین و دیگر قطعات موبایل با مراجعه به این مرکز می توانند مشکل گوشی خود را رفع کنند. همچنین دیگر مشکلات موبایل مانند هنگ کردن، عدم آنتن دهی، عدم شناسایی سیم کارت، خاموش شدن مکرر گوشی و … در این مرکز حل خواهد شد. از ویژگی های این مرکز، تعمیر گوشی در کارگاه های مجهز می باشد. این کارگاه ها به پیشرفته ترین ابزار های تعمیر مجهز می باشند. در ادامه مروری بر خدمات نمایندگی تعمیرات گوی سونی خواهیم داشت. تمام این خدمات با ارائه گارانتی معتبر صورت خواهد گرفت.

  • تعمیرات پاور گوشی
  • سونی در
  • نمایندگی تعمیرات
  • موبایل سونی
  • حل مشکل بوتوث
  • گوشی سونی
  • حل مشکل دوربین پشت
  • گوشی سونی
  • حل مشکل دوربین
  • گوشی سونی
  • حل مشکل روشن
  • خاموش شدن گوشی سونی
  • حل مشکل سوت کشیدن گوشی سونی
  • حل مشکل شکستگی فرم گوشی سونی
  • حل مشکل نویز در صدای گوشی سونی
  • حل مشکل وای فای گوشی سونی
  • رفع مشکلات مربوط به سوکت شارژ گوشی سونی
  • رفع مشکل عدم توانایی در انتقال اطلاعات از گوشی
  • حل مشکل کند کار کردن گوشی سونی
  • حل مشکل هنگ کردن گوشی سونی
  • رفع مشکل خاموش شدن گوشی سونی
  • حل مشکل خرابی میکروفون گوشی سونی
  • رفع ایراد خود به خود
  • خاموش شدن گوشی سونی
  • تعمیرات نرم افزار گوشی سونی
  • رفع داغ شدن گوشی سونی
  • حل مشکل دکمه ولوم گوشی سونی
  • تعمیرات نرم افزار گوشی سونی
  • برطرف کردن مشکل دیر شارژ شدن گوشی سونی
  • رسوب زدایی گوشی سونی  با اولتراسونیکرسوب
  • برطرف کردن گرفتگی دکمه های گوشی سونی
  • رفع مشکل آنتن دهی نرم افزاری گوشی سونی
  • رفع مشکل ریست شدن گوشی سونی
  • رفع مشکل عدم آنتن دهی گوشی سونی
  • سرویس اسپیکرگوشی سونی
  • برطرف کردن مشکل سوختن هارد گوشی سون
  • حل مشکل ارور های گوشی سونی
  • حل مشکل گوشی ضربه خورده سونی
  • تعمیرنویز صدا در گوشی سونی
  • رفع  مشکل دکمه های گوشی سونی
  • رفع مشکل هنگ و ریست گوشی سونی
  • ترمیم هارد گوشی سونی
  • بررسی تست افت ولتاژ گوشی سونی
  • تست تغذیه قطعات گوشی سونی
  • تست صدای اسپیکر گوشی سونی
  • تعمیر mobile،تعمیر تغذیه گوشی سونی
  • تعمیر سوکت سیم کارت گوشی سونی
  • تعویض سوکت سیم کارت گوشی سونی
  • تعمیرات عدم کارکرد ویبره گوشی سونی
  • تعمیر مموری کارت گوشی سونی
  • تعمیرات گوشی سونی  در صورت عدم کارکرد تاچ
  • تعمیرات پروگرام گوشی سونی
  • تعمیرات  کلید پاور گوشی سونی 
  • عیب یابی مشکلات تصاویر گوشی سونی  و رفع آن

تعمیرات نرم افزار موبایل سونی

برخی مشکلات نرم افزاری ممکن است  به سادگی رفع شوند .  اما برخی از آن ها احتیاج به تخصص ویژه دارند . به عنوان مثال ؛  گاهی با یک ری ست کردن ممکن است مشکل نرم افزاری موبایل حل شود . اما گاهی مشکلات نرم افزاری پیچیده هستند و رفع آن ها احتیاج به تخصص و مهارت دارد .

متخصصین تعمیر موبایل در مرکز سخت افزار ایران با تسلط به نرم افزارهای موبایل ، تعمیر نرم افزار تلفن همراه را در اسرع وقت انجام خواهند داد .  در این قسمت نمونه هایی از مشکلات دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را بیان می کنیم .

تعمیر موبایل سونی

مشکلات رایج سیستم عامل اندروید

  • هنگ کردن یا قفل شدن موبایل
  • نصب نشدن اپلیکیشن ها
  • کرش کردن Google Store Play
  • درست کار نکردن رابط کاربری!
  • دانلود نشدن اطلاعات
  • اجرا نشدن فایل های دانلود شده
  • نصب بدافزارها که موجب بروز مشکل در تلفن همراه شما خواهد شد
  • خاموش شدن ناگهانی
تعمیر موبایل sony

تعمیرات سخت افزار موبایل سونی 

تعمیر سخت افزار موبایل به مراتب دشوارتر از تعمیر نرم افزار می باشد و انتخاب تعمیرکار مجرب و کاردان جهت تعمیر سخت افزار ضروری است ، چرا که این کار نیاز به تخصص بالای الکترونیکی دارد. به طور خلاصه امروزه با  پیشرفته شدن قطعات موبایل ، کار کردن با آن ها  نیاز به تخصص بیشتری دارد و باید با دقت انجام شود . اگرتعمیر یا تعویض سخت افزار توسط شخص مبتدی انجام شود ممکن است سایر قطعات در معرض آسیب قرار بگیرند .

مرکز سخت افزار ایران دارای تیم متخصص و مجرب در خصوص تعمیر انواع برندهای موبایل است . متخصصین مرکز آشنایی لازم را با انواع قطعات تلفن همراه دارند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تعمیر و یا تعویض سخت افزارهای موبایل خود را به کارشناسان این مرکز بسپارید .

برخی از ایرادات سخت افزاری رایج در گوشی سونی

  • اختلال در عملکرد دوربین موبایل سونی
  • شکستن تاچ گوشی سونی
  • شکستن ال سی دی گوشی سونی
  • اختلال در عملکرد باتری موبایل
  • خراب شدن اسپیکر موبایل
  • خراب شدن دکمه ی های صدا و دوربین
سوالات متداول کاربران نمایندگی سونی

سوالات متداول کاربران نمایندگی تعمیرات موبایل سونی

کم شدن سرعت واکنش ها و پردازش های موبایل سونی نوعی هنگ کردن سیستم نرم افزاری آن است. برای رفع این مشکل قدرت ریستارت را دست کم نگیرید. اگر پس از ریستارت کردن نیز همچنان با مشکل کندی عکس العمل های موبایل سونی رو به رو هستید، می توانید فرآیند به روز رسانی سیستم عامل دستگاه را امتحان کنید. البته گاهی امکان دارد مشکل سرعت واکنش موبایل سونی ریشه در حافظه ی کم گوشی داشته باشد. از این رو همواره سعی کنید مقدار حافظه را در حد متناسبی قرار دهید.

ویروس بد افزارهای گوناگون هم عامل دیگری برای کم شدن سرعت موبایل به شمار می رود. اگر  پس از پاک کردن نرم افزارهای مشکوک و تست راهکارهای ذکر شده مجددا شاهد سرعت نامعقول گوشی سونی می باشید به نمایندگی تعمیرات موبایل سونی مراجعه کنید.

ویروس بد افزارهای گوناگون هم عامل دیگری برای کم شدن سرعت موبایل به شمار می رود. اگر  پس از پاک کردن نرم افزارهای مشکوک و تست راهکارهای ذکر شده مجددا شاهد سرعت نامعقول گوشی سونی می باشید به نمایندگی تعمیرات موبایل سونی مراجعه کنید.

حجم محدود حافظه ی گوشی، پروسه ی اتصال دستگاه به کامپیوتر را با اهمیت می سازد. با این کار می توان بخش عظیمی از دیتاهای گوشی را به هارد رایانه منتقل کرد و باعث تجدید قوای گوشی شد. اتصال گوشی سونی به کامپیوتر چندان پیچیده و سخت نیست، اما گاهی برخلاف تلاش های بسیار کاربر دستگاه به هیچ عنوان به رایانه متصل نمی گردد.

ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوناگونی در گوشی و رایانه باعث بروز چنین اتفاقی خواهند شد. آپدیت نبودن درایورهای مصرفی، اختلالات موجود در ویندوز رایانه، خرابی پورت USB، ناکارآمد سوکت گوشی و البته قطعی کابل در متصل نشدن گوشی به کامپیوتر موثر هستند. جهت رفع مشکل وصل نشدن گوشی سونی به کامپیوتر می توانید با واحد پشتیبانی نمایندگی تعمیرات موبایل سونی تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

خوانده نشدن سیم کارت در گوشی سونی و یا سایر برندهای موجود در بازار دارای دلایل ریز و درشت بسیاری است. برخی از این دلایل به سلامت خود سیم کارت و جوابگو بودن اپراتور مربوطه ی آن بستگی دارد. سیم کارت ترک خورده، شکسته و خمیده قدرت چندانی در آنتن دهی نخواهد داشت. اگر ساختار سیم کارت شما به نظر فرسوده می رسد، باید هر چه سریع تر آن را تعویض کنید.

خرابی جایگاه سیم کارت نیز نقش به سزایی در فرآیند خوانده شدن سیم کارت ایفا می کند. اختلالات سخت افزاری این بخش باید از سوی کارشناسان ماهر مورد بررسی قرار گیرد. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات موبایل سونی با صرف مدت زمان کوتاهی این بخش از گوشی های سونی را تعمیر می نمایند.

آیا پیش آمده که گوشی موبایل شما روشن نشده و موجب نگرانی شما شود؟ در این حالت اول مطمئن شوید که دستگاه نیاز به شارژ ندارد. خرابی باتری، از کار افتادن یا سوختن برد، خرابی دکمه پاور، خرابی ال سی دی و ویروسی شدن گوشی، از جمله دلایلی هستند که مانع از روشن شدن دستگاه می شوند. برای تعمیر موبایل سونی در این شرایط، اقداماتی همچون تعمیر برد، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر پاور یا تعویض این قطعه و ویروسی کشی و اصلاحات نرم افزاری، انجام می شوند.

اگر باتری موبایل شما درست کار نکند، یا گوشی شارژ نمی شود و یا فرایند شارژ به طور کلی انجام نمی گردد. خرابی آداپتور شارژ هم می تواند روند شارژ گوشی را مختل کند. خرابی سوکت یا فلت شارژ و فرسودگی یا پارگی شارژر نیز جزء دلایل شارژ نشدن گوشی های هوشمند سونی و دیگر برندها به شمار می روند. برای رفع این مشکل، باید اول از سالم بودن شارژر مطمئن شوید.

برای این منظور، می توانید گوشی را با شارژر دیگری شارژ کرده و یا از شارژر خود در یک گوشی دیگر استفاده نمایید. اگر مطمئن شدید که کابل و آداپتور سالم هستند، احتمالا ایراد از باتری است و باید به فکر تعمیر این قطعه یا تعویض آن باشید. تیم تعمیرات گوشی سونی برای ترمیم و تعویض قطعات و رفع مشکل شارژ نشدن این دستگاه در خدمت شما هستند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی با تمامی قوا در تلاش است تا پاسخگوی تمامی درخواست‌های هموطنان گرامی درخصوص تعمیر و فروش محصولات سونی گردد. نمایندگی سونی در «بخش فروش»، تأمین‌کننده‌ی کالاها و تولیدات کمپانی سونی و در بخش «خدماتِ پس از فروش» به تعمیر محصولات سونی می‌پردازد. تعمیرات موبایل سونی ، از جمله خدمات اصلی نمایندگی سونی می باشد که در این بخش کارشناسان تعمیرات موبایل سونی به تعمیر، بازسازی و ترمیم انواع مدل های گوشی سونی می پردازند. شرکت سونی، گذشته‌ی پر فراز و نشیبی داشته اما در حال حاضر توانسته است خود را به عنوان شرکتی پیشرو در قیاس با رقبای خود مطرح سازد.

اغلب‌ محصولات این شرکت در زمان ورود به بازارهای جهانی ویژگی های یک محصول موفق را داشته اند. ظرافت و کیفیت همراه با امکانات و قابلیت‌های مختلف موجب گشته است که با استقبال بسیاری از سوی کاربران روبه‌رو شوند. با توجه به استقبال گسترده از گوشی های سونی، وجود نمایندگی مجاز جهت تعمیرات و فروش این محصول امری ضروی به نظر می رسد.

ده ویژگی عمده ی  نمایندگی سونی ، که موجب استقبال کاربران از این مرکز شده است:

  • کیفیت و سرعت در ارائه ی خدمات
  • احترام به مشتریان و پاسخگویی به پرسش های آن ها
  • ارائه خدمات مشاوره حضوری با کارشناسان
  • پایبندی به اصول اخلاقی
  • برنامه ریزی و مدیریت صحیح
  • ارائه ی خدمات همراه با گارانتی
  • عضویت در اتحادیه ی فن آوران ایران
  • برگزاری دوره های تخصصی جهت به روزشدن دانش کادر فنی
  • پیشنهاد هزینه ای مناسب جهت تعمیرات
  • بهره گیری از متخصصین توانا و متعهد

تعمیر موبایل سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

واحدهای تعمیرات سونی در این مرکز خدمات تخصصی تعمیرات سونی را در کارگاه ها ی مجزا به کاربران گرامی ارائه می نمایند. دو کارگاه تخصصی جهت تعمیر موبایل سونی و تعمیرات تبلت سونی در نظر گرفته شده است. مهم ترین انگیزه ی ما جهت تعمیرات زیراکس رضایت مشتریان از این مرکز بوده است  . کاربران همواره مراتب رضایت و خرسندی خود را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم (از طریق سایت ) ابراز کرده اند .

دلیل استقبال مشتریان از تعمیرات سونی در این مرکز، استفاده ازبرترین مهندسین کشور که قادر به  عیب یابی صحیح و  انجام تعمیرات با سرعت و کیفیت فوق العاده هستند ،  استفاده ازبهترین  دستگاه ها جهت تعمیر ، قیمت مناسب ، احترام به حقوق مشتریان و … می باشد. در این صفحه در مورد تعمیرات تخصصی موبایل سونی و خدمات مختلف ارائه شده در ارتباط با این محصول صحبت کردیم. جهت آشنایی با خدمات کارگاه تعمیرات تبلت سونی به لینک مربوط به تبلت سونی مراجعه نمایید.

اخبار، مقالات و سوالات متداول موبایل سونی

مرکز تعمیرات سونی با معرفی مقالات سونی به صورت عمومی و تخصصی به کاربران گرامی درصدد است تا کاربرن عمومی را با اطلاعات اولیه در خصوص محصولات سونی آشنا سازد و همچنین در مرحله ی بعد با ارائه ی مقالات تخصصی در نظر دارد، خدمتی شایسته به تعمیرکاران و همکاری که تعمیرات سونی را انجام می دهند ارائه نماید.

همچنین در این قسمت به شرح اخبار مختلف سونی می پردازیم.  جهت مطالعه ی اخبار سونی با ما همراه شوید. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران موبایل های سونی هستید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات سونی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی تعمیرات موبایل سونی بهره‌مند گردید. . ضمن مطالعه ی پرسش های این بخش می توانید سوالات متداول خود را در این قسمت مطرح نموده و از پاسخ های کارشناسان نمایندگی سونی بهره مند گردید.

انواع موبایل سونی و دیگر محصولات

عمدۀ فعالیت و تولیدات خود را بر ارائه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای، لوازم الکترونیکی خانگی وبخش‌هایی از این دست متمرکز ساخته است. از جمله محصولات سونی تبلت ها و موبایل های این برند می باشد.

برخی از ویژگی‌های ارتقاء یافته در موبایل سونی عبارتند از: توجه به طراحی‌های زیبا، هوشمندانه و مستحکم ،  ویژگی محافظت و مقاومت در برابر نفوذ آب در موبایل سونی ، ویژگی‌های مرتبط با دوربین عکاسی و فیلمبرداری ، برنامه‌های مرتبط با عکاسی و ویرایش تصاویر در موبایل سونی ،افزاریش سرعت گوشی با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین پردازشگرهای موجودو…  دراین قسمت به معرفی مدل های مختلف موبایل و تبلت سونی می پردازیم. آشنایی با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر محصول پیش از خرید آن شما را در جهت استفاده ی بهتر و بهینه تر از محصول مورد نظر یاری خواهد نمود.

تعمیرات موبایل ایسر تعمیرات موبایل ال جی / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ /تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیر موبایل سونی / تعمیرات آیفون / تعمیرات موبایل ایسوس  / نمایندگی تعمیرات کپی نمایندگی تعمیرات تبلت / تعمیرتبلت ایسوس  / نمایندگی تعمیرات ال جی 

لینک های مفید: نمایندگی تعمیرات موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات تخصصی موبایل سونی / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل هوآوی / نمایندگی اچ تی سی / تعمیرات گوشی اچ تی سیتعمیرات تبلت سامسونگ نمایندگی تعمیرات موبایل / تعمیرات موبایل  / تعمیر تبلت ایسوس / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیر تخصصی موبایل سونی / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ال جی / نمایندگی اچ تی سی / تعمیرات گوشی اچ تی سی / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات تبلت ایسوس / تعمیرات گوشی سامسونگ / تعمیرات تبلت سامسونگ  / تعمیرات موبایل / تعمیرات تبلت

4 پاسخ

  1. سلام ببخشید من یدونه سونی z1 compact دارم یهویی خاموش شد و چون ازش کار های سنگینی میکشیدم؛ مشکل چی میتونه باشه ؟آیا قابل تعمیره؟ خواهشا زود جواب بدین🙏

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز ، ایراد پیش امده برای دستگاه شما سخت افزاری بوده اما متاسفانه بدلیل قدیمی بودن ورژن دستگاه احتمال تعمیر دستگاه زیر 30 درصد میباشد . در صورت تمایل میتوانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنن

  2. سلام ایا گوشی سونی مدل LT22i هم جزء موارد تعمیریتون هست؟انتنش مشکل داره ،مشهد هستم.

    1. وقت بخیر. بله با شماره های ثبت شده در سایت با شعبه مشهد تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =