تعمیرات موبایل ایسر

تعمیرات موبایل ایسر در نمایندگی مجاز ایسر براساس آخرین و نوین ترین راهکارهای علمی انجام می گردد . تعمیر نرم افزار گوشی در نمایندگی ایسر با استفاده از باکس های رسمی و آپدیت های به روز صورت می گیرد . این مرکز یکی از کاملترین آرشیو فایل های انواع گوشی را دارا می باشد . نصب آنتی ویروس ، نصب فریمور اصلی ، فلش ، برداشتن پترن ، آپدیت اندروید و ios ، نصب نرم افزار فارسی سازی ، روت کردن دستگاه و … از جمله خدمات نرم افزاری واحد تعمیرات موبایل ایسر می باشد.

در حال حاضر مهمترین وسیله در دست افراد تلفن همراه است . متخصصین باتجربه ی نمایندگی ایسر با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های تعمیرات تخصصی موبایل دنیا ، گوشی های به ظاهر از کار افتاده تان را سالم و بی عیب و نقص به شما بازمی گرداند . موبایل وسیله ‌ای است برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی . منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن سلولی ، وسیله ‌ای است که برای اتصال به شبکه ی تلفن همراه به کار می ‌رود. این وسیله اولین بار توسط شرکت آمریکایی موتورولا  با وزنی نزدیک به دو کیلوگرم تولید شد.

موبایل نسل‌ های گوناگونی دارد و توسط شرکت ‌های سازنده گوناگونی تولید می ‌شود و به فروش می ‌رسد. برخی از شرکت ‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا ، سامسونگ الکترونیکس ، ال‌جی الکترونیکس ، موتورولا ، سونی ، اپل و اچ‌ تی ‌سی هستند. در موقع تحویل گوشی به مرکز تعمیرات موبایل ایسر ، تمامی قطعات دستگاه اعم از کارت حافظه ی جانبی – باتری و … به شما تحویل داده می شود.

این امر موجب می گردد اطلاعات شخصی شما در امنیت باقی بماند و امانت داری از دستگاه به بهترین شکل انجام شود . در نهایت باید به این نکته اشاره نماییم که رضایت شما تنها هدف ما در این مجموعه است .

تعمیرات موبایل ایسر

تعویض ال سی دی موبایل ایسر

ال سی دی یا همان صفحه نمایش موبایل، از مهمترین قسمت های آن محسوب می شود. این بخش از دستگاه علاوه بر نمایشگر، شامل تاچ و گلس محافظ نیز می شود. افتادن گوشی از ارتفاع و یا وارد شدن ضربه -ولو کوچک- می تواند باعث صدمه و آسیب به ال سی دی شود. ترک خوردگی و شکستگی ال سی دی مهمترین مشکلاتی است که در اثر این عوامل برای ال سی دی اتفاق می افتد. در صورت چنین مشکلاتی متأسفانه امکان تعمیر ال سی دی موبایل وجود نداشته و تنها راه ممکن تعویض ال سی دی است. تعویض lcd موبایل ایسر معمولاً با هزینه زیادی همراه خواهد بود.

خالی کردن شارژ موبایل ایسر

یکی از مشکلات رایج در بین تمامی برندهای موبایل، تمام شدن زودهنگام شارژ است. این مشکل زمانی بیشتر جدی می شود که به یکباره شارژ دستگاه از میزان بالایی به کمترین میزان ممکن برسد و یا گوشی خاموش شود. تمام شدن شارژ دستگاه می تواند چندین دلیل متعدد داشته باشد. این دلایل عبارتند از: اجرا کردن برنامه های زیاد، استفاده مداوم از اینترنت دستگاه، خرابی باتری و خرابی آی سی تغذیه. در صورت مواجه شدن با این مشکل توصیه می گردد در ابتدا برنامه های غیرضروری را حذف کرده و در صورت لزوم گوشی را ریست کنید. چنانچه با این کار مشکل برطرف نشود، دستگاه را با یک باتری جدید امتحان کنید. در این صورت اگر شارژ گوشی خالی نشود بنابراین مشکل از باتری بوده و باید یک باتری جدید برای گوشی خود تهیه کنید.

تعمیر ic تغذیه موبایل ایسر

یکی از مهمترین بخش های تلفن همراه، آی سی تغذیه است. این قطعه وظیفه تأمین انرژی و کنترل جریان الکتریکی دستگاه را برعهده دارد. در صورتی که IC تغذیه با مشکل مواجه شود شاهد اختلالاتی در شارژ دستگاه خواهید بود. البته مشکلاتی نظیر روشن نشدن گوشی، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن ناگهانی موبایل و خالی شدن ناگهانی شارژ دستگاه نیز از دیگر مشکلات مرتبط با خرابی آی سی تغذیه است. آی سی تغذیه بر روی برد موبایل قرار می گیرد و کارشناسان تعمیر موبایل برای رفع مشکلات به وجود آمده، برد را تعمیر کرده و در صورت نیاز، آی سی تغذیه را تعویض می کنند.

تعمیر اسپیکر موبایل ایسر

از قسمت هایی که ممکن است دچار مشکل شده و آسیب ببیند، اسپیکر می باشد. به واسطه اسپیکر کاربر می تواند به موزیک های پخش شده گوش دهد. همچنین زمانی که صدای زنگ خوردن گوشی شما می آید، در واقع این صدا از طریق اسپیکر پخش شده و شنیده می شود. بنابراین خرابی اسپیکر مساوی با قطع شدن و یا ضعیف شدن صدا در دستگاه است. در چنین حالتی ممکن است اسپیکر و اتصالات آن از کار افتاده باشند و یا اینکه انباشته شدن گرد و غبار روی اسپیکر باعث کاهش کیفیت صدای موبایل ایسر شده باشد. کارشناسان تعمیر موبایل ایسر پس از بررسی دستگاه، ممکن است اسپیکر موبایل را تعمیر و یا تعویض کنند.

نمایندگی موبایل ایسر

گوشی های موبایل ایسر ضمن برخورداری از کیفیت بالای ساخت خود، در طول عمر مفیدشان، ممکن است با خرابی هایی روبرو شوند که اغلب بر اثر حادثه و یا استفاده ی غیر اصولی رخ میدهند. یکی از شایع ترین مشکلاتی که کاربران گوشی های موبایل ایسر و سایر گوشی های تلفن همراه با آن روبرو هستند، شکستگی و آسیب دیدگی گلس و ال سی دی گوشی بر اثر ضربه میباشد. معمولا هر کاربری در چنین مواقعی امیدوار است که شکستگی تنها گلس گوشی ایسرش را در بر گرفته باشد تا متحمل هزینه ی کمتری در فرآیند تعمیر آن شود. چرا که آسیب دیدگی ال سی دی، نیازمند تعویض کلی پنل آن میباشد و به حتم، هزینه ی بالا تری دارد.

دیگر آسیب دیدگی متداول گوشی های ایسر، عدم کارکرد باتری میباشد، که کاربران بسیاری را روانه ی نمایندگی موبایل ایسر میکند. این آسیب معمولا پس از استفاده ی طولانی مدت، برای هر باتری گوشی ای رخ میدهد و خاص برند ایسر نمیباشد. در چنین مراحلی کارشناسان با کسب اجازه از کاربر، اقدام به تعویض باتری گوشی آن ها با نمونه ی اورجینال ایسر میکنند. گفتنی ست که سایر مشکلات تخصصی تر نیز در این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای شناسایی و برطرف میشود. خرسندیم که از بابت ترمیم و تعمیر، هیچ گونه جای نگرانی برای مشتریان و کاربران گوشی های ایسر باقی نمیگذاریم.

خدمات واحد تعمیرات موبایل ایسر

خدمات واحد تعمیرات موبایل ایسر به این شرح می باشد :

  • حل مشکلات باتری
  • رفع ایراد اسپیکر مکالمه
  • رفع ایراد شارژ کاذب باتری
  • رفع ایراد قطع مدار گوشی
  • تعمیر عدم کار کردن کیبورد
  • رفع اتصال کوتاه در مدار گوشی
  • تعمیرات مربوط به سوختن آی سی صدا
  • تعمیرات مربوط به عدم کار کردن پورت ها
  • ریکاوری مشکل سفید شدن صفحه ی موبایل
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه گوشی در مرکز تعمیرات موبایل ایسر
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت گوشی در مرکز تعمیرات موبایل ایسر
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • حل مشکلات آنتن ‌دهی موبایل
  • ترمیم و یا تعویض باتری تلفن همراه
  • رفع ایراد مربوط به صفحه نمایش موبایل ایسر
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات موبایل
  • رفع ایرادهای پیش آمده در دوربین‌ های موبایل ایسر
  • فلش کردن، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار گوشی ایسر
  • رفع ایرادهای مربوط به سیم کارت در مرکز تعمیرات موبایل ایسر
  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی ایسر در مرکز تعمیرات موبایل ایسر
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم ‌افزاری گوشی‌های تلفن همراه

تعمیرات موبایل ایسر و دیگر واحدهای تعمیرات موبایل

کارشناسان فنی مرکز تعمیرات موبایل ایسر در دیگر واحدهای تعمیرات موبایل ، به ترمیم و بازیابی سایر محصولات کمپانی ایسر مبادرت می ورزند . مدیریت نمایندگی ایسر کارگاه های تعمیر این مرکز را به صورت مجزا طراحی کرده است . از این رو تکنسین ها در هر پارت تعمیرات مربوط به یک دستگاه را انجام می دهند . بدیهی است همین امر موجب کیفیت خدمات ریکاوری ارائه شده از سوی نمایندگی ایسر می باشد . کارگاه های تعمیرات موبایل ایسر مجهز به مدرن ترین ابزارآلات ترمیم و بازیابی ازجمله :

پمپ باد ، منبع تغذیه ، اولتراسونیک ، هیتر ، پنس و کاردک ، سیم لحیم ، روغن لحیم ، لوپ رومیزی ، گیره ی رومیزی ، فلکس ، آچار مخصوص ، تینر فوری ، شابلون ، سیم لاکی ، باکس نرم افزاری ، کابل نرم افزاری و کامپیوتر است . کادر حرفه ای مرکز تعمیرات موبایل ایسر ، با بکارگیری ابزارآلات مدرن و تکیه بر دانش خود به نحو احسن به رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزند . لازم به ذکر است ، نرخ اخذ شده از مشتریان مطابق با نرخنامه ی مصوب اتحادیه می باشد . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دیگر واحدهای تعمیرات موبایل هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

مقالات، سوالات متداول و اخبار موبایل ایسر

میریت مرکز تعمیرات موبایل ایسر بخش مقالات موبایل  ایسر همچنین دیگر مقالات موبایل را در سایت راه اندازی کرده است. کارشناسان متبحر این مرکز پس از بررسی مفیدترین مقالات را برای مخاطبان مجموعه انتخاب کرده اند . کاربران با مطالعه ی این بخش می توانند با روش های استفاده ی مناسب و کاربردی از محصول خود آشنا شوند. با کلیک روی لینک مقالات موبایل  ایسر و دیگر مقالات موبایل ، می توانید مقاله ی موردنظر خود را انتخاب کرده و مطالعه نمایید .

سوالات متداول تعمیرات موبایل از قبل توسط کادر متخصص مرکز تعمیرات موبایل ایسر پاسخ داده شده است . کاربران محترم می توانند با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایند. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات موبایل می توانید وارد بخش مذکور گردید.

جمعی از کارشناسان خوش قریحه و با استعداد مرکز تعمیرات موبایل ایسر، بخش اخبار موبایل ایسر همچنین دیگر خبرها را در سایت طراحی کرده اند. لازم به ذکر است ، این اخبار پس از گردآوری بررسی و ویرایش شده سپس در دسترس کاربران گرامی قرار می گیرند. با مراجعه به لینک اخبار موبایل ایسر و دیگر خبرها ، می توانید وارد بخش مذکور گردید .

انواع موبایل ایسر و دیگر محصولات

کارشناسان فنی مرکز تعمیرات موبایل ایسر علاوه بر تعمیر ، به معرفی انواع موبایل ایسر همچنین دیگر محصولات این کمپانی مبادرت می ورزند . تعمیرکاران نمایندگی موبایل به رفع ایراد تلفن های همراه با برندهای اپل ، اچ تی سی ، ال جی ، ایسوس ، بلک بری ، سامسونگ ، سونی ، مایکروسافت ، موتورولا ، نوکیا و هوآوی می پردازند . کلیه ی محصولات تولید شده توسط شرکت نام آشنای ایسر که شامل دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی  می باشند ، چنانچه به هر دلیل دچار آسیب و ایراد شدند حتما باید به دست تعمیرکاران مجرب و متخصص سپرده شوند . کادر فنی مرکز تعمیرات موبایل ایسر علاوه بر تسلط بر نحوه ی کارکرد محصولات این کمپانی باید در زمینه ی قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه ها نیز اطلاعات کاملی داشته باشند .

کارشناسان متبحر ما با داشتن ویژگی های مثبت فوق و تسلط بر علم روز در کمترین زمان دلیل ایراد پیش آمده را تشخیص داده و بهترین راه را برای تعمیر برمی گزینند . شما عزیزان می توانید با آسودگی خاطر ریکاوری دستگاه معیوب خود را به دست تکنسین های ما بسپارید . با مراجعه به لینک انواع موبایل ایسر و دیگر محصولات می توانید اطلاعات مفیدی به دست آورید .

نمایندگی موبایل

نمایندگی  موبایل با سرلوحه قراردادن هدف احترام به حقوق مشتری برای خود ، سعی در ارائه ی هرچه بهتر خدمات دارد . این مرکز با بهره گیری از تجهیزات مدرن و استفاده از پرسنل متخصص به تعمیر دستگاه های شما عزیزان می پردازد . خاطرنشان می سازیم ، مدیریت این مرکز به شدت بر نحوه ی عملکرد کارشناسان خود نظارت دارد . نمایندگی موبایل در حال گسترش فعالیت های خود به مرزهای فرامنطقه ای می باشد . کادر فنی و پرسنل مرکز تعمیرات موبایل پس از پشت سرگذاشتن آزمون های متعدد علمی برای فعالیت در این مرکز انتخاب شده اند . از این رو کیفیت خدمات ترمیم و بازیابی نمایندگی موبایل قابل مقایسه با سایر مراکز تعمیراتی نیست .

لازم به ذکر است ، تمامی خدمات مربوط به ریکاوری و تعمیر در نمایندگی موبایل با ارائه ی گارانتی صورت می گیرد . کیفیت خدمات در این نمایندگی به گونه ای است که ، جایی برای فعالیت مراکز غیرمجاز باقی نمی ماند . درنهایت باید به این مطلب اشاره کنیم که نمایندگی دل ، با بهره گیری از عناصری از جمله کارشناسان زبده و تجهیزات به روز به مقام رفیع و والایی در بین رقبای خود دست پیدا کرده است . همین امر موجب گشته ، سرمایه گذاران زیادی خواهان مشارکت در فعالیت ها و پروژه های این نمایندگی باشند .

تاریخچه ی شرکت ایسر

ایسر/ acer یک شرکت چندملیتی می‌باشد که مرکز آن در تایوان است و در زمینه ی  فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور فعالیت می‌کند. در سال ۱۹۷۶ گروهی که متشکل از ؛ استن شیه (Stan Shih) ، همسرش کارولین یه (Carolyn Yeh) و یک گروه پنج نفری  دیگربودند . تحت نام مالتی تک یا Multitech  ،  شرکت ایسررا پایه گذاری کردند .

اولین فعالیت های این شرکت، در زمینه ی توزیع قطعات الکتریکی و مشاوره در زمینه ی  استفاده از فناوری‌های ریزپردازنده بود . در سال ۲۰۱۰ ایسر، رتبه ی دوم در بازار تولید رایانه شخصی در جهان را به‌دست‌آورد .

در این قسمت سال شمار محصولات و فعالیت های شرکت ایسر ذکر می شوند:

  • سال‌ ۱۹۸۱، این شرکت ، با طراحی‌ و تولید یک‌ کامپیوتر آموزشی‌ به‌ نام‌ میکروپروسسور برای‌ اولین‌ بار موفقیت‌ در بازارهای‌ جهانی‌ را کسب کرد .
  • سال ۱۹۸۴ ، شرکت برای نخستین بار طرح‌های تشویقی خرید سهام را در تایوان ارائه کرد؛ این امر موجب شد در طول چهار سال آینده ۳۰۰۰ نفر از کارکنان شرکت به سهامداران بپیوندند.
  • سال‌ ۱۹۸۸،  سهام‌ شرکت از طریق‌ بازار بورس‌ به‌ عموم‌ مردم‌ عرضه‌ شد . این اقدام سود چشمگیری نصیب شرکت کرد ، به گونه ای که ،  سود خالص شرکت به ۲۵ میلیون دلار رسید.
  • سال ۱۹۹۰،   درآمد ایسر به ۱ میلیارد دلار رسید این در حالی بود که سود شرکت تنها ۴ میلیون دلار بود.
  • سال ۱۹۹۲،   یک سیستم UNIX چندکاربره به همراه دو کامپیوتر شخصی ۳۸۶ و ۴۸۶ بیتی  توسط شرکت ایسرارائه شد . ایسر همچنین سال بعد از یک کامپیوتر جدید مبتنی بر تراشه RISC و جدیدترین نسخه ویندوز مایکروسافت رونمایی کرد.
  • از سال‌ ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵، این کمپانی به نهمین شرکت بزرگ سازنده کامپیوتر تبدیل شد .
  • سال ۱۹۹۶، کمپانی ایسر تولید قطعات الکترونیک، پخش کننده فیلم و تلفن‌های تصویری را آغاز نمود و بدین ترتیب توانست برای محصولات خود بازاری جهانی ایجاد نماید.
  • سال ۱۹۹۷،  با خرید بخش تولید لپ‌تاپ شرکت تگزاس اینسترومنتز (Texas Instruments Laptop division) تولید لپ تاپ در شرکت ایسرآغاز شد .
  • سال   ۲۰۰۰ ،  ایسر استراتژی بازاریابی را برای افزایش فروش محصولات خود پیش گرفت .
  • سال ۲۰۰۷ ،   شرکت ایسر گیت وی را به بهای ۷۱۰ میلیون دلار خریداری کرد.
  • ژوئیه ۲۰۰۷ ، وب‌سایت شرکت  سفارشات تلفنی را متوقف و همه محصولات گیت وی از طریق سیستم پخش ایسر به بازار عرضه شد. در همین سال ، ایسر همچنین موفق شد کمپانی رقیب Packard Bell را از آن خود کند.
  • سال ۲۰۰۸ ، شرکت ایسر ۳۵ درصد بازار جهانی نوت بوک ها را به خود اختصاص داد .
  • سال ۲۰۰۹ ،  شرکت  ایسر اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود و بر همین اساس نخستین گوشی هوشمند خود تحت عنوان  Acer Liquid A1 را در انگلستان عرضه کرد.
  • سال ۲۰۱۰ ، ایسر موفق به کسب رتبه دوم در بازار تولید رایانه شخصی شد .  نخستین دستگاه تبلت ساخت ایسر نیز در این سال وارد بازار شد .
  • سال   ۲۰۱۱،  ایسر با  ۱۶ میلیارد دلار درآمد و ۷۵۰۰ کارمند توانست به چهارمین قطب سازنده PC در جهان تبدیل شود.
  • در سال های اخیر، شرکت ایسر موفق به کسب جایگاه سوم در جمع تولید کنندگان کامپیوترهای شخصی شده و به این ترتیب جایگاهی بالاتر از رقیب خود Lenovo کسب کرده است .

تاریخچه ی موبایل ایسر / acer

ایسر در زمینه موبایل و فناوری های مربوطه همانند شرکت هایی مثل سامسونگ گسترده نیست . این شرکت قبلا یک گوشی با سیستم‌عامل ویندوزفون ۸ راهی بازار کرده بود که Liquid M220 نام داشت و این گوشی جزو محصولات ارزان قیمت بازار به‌حساب می‌آمد . ایسر در زمینه موبایل چندان قدرتمند نشان نداد ،  اما  در سال ۲۰۱۵ شرکت ایسر گوشی های جدید خود را  با ویندوز ۱۰ به بازار عرضه کرد .

سپس گوشی هوشمند شرکت Acer با نام Liquid Jade۲ وارد بازار شد که مدل جدیدی از گوشی   Acer Jade Primo  به حساب می آمد و سیستم آندروید در آن جایگزین ویندوز ۱۰ شده بود. در اولین ماه سال ۲۰۱۶ لیکویید ایکس ۲ / liquid x2 در بازارهای آسیایی عرضه شد . گوشی جدید ایسر Liquid Jade 2 از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد.

اگرچه پرچم‌داران معرفی شده همگی از کیفیت QHD بهره می‌برند، ولی Full HD نیز نباید کاربران را نگران کند. به لطف بهره‌گیری از فناوری  Zero Air Gap ، ایسر توانسته خوانایی صفحه نمایش را در زیر نور مستقیم افزایش دهد. در کنار این ویژگی ایسر از محافظ گوریلا گلس و پوشش ۲٫۵D برای محافظت و افزایش ارگونومی محصول خود استفاده کرده است.