تعمیرات موبایل ال جی

نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی در مرکز سخت افزار ایران، به عنوان یکی از بزرگ ترین و حرفه ای ترین مراکز تعمیر گوشی هوشمند در کشور، خدمات عیب یابی و تعمیر انواع مدل های موبایل ال جی را به کاربران ارائه می دهد. در این مجموعه انواع گوشی های برند lg بر اساس نوین ترین متدهای روز دنیا عیب یابی شده و ترمیم می گردند.

هدف همکاران ما این است که تعمیرات گوشی های هوشمند را به حرفه ای ترین شکل انجام دهند تا کاربران امکان استفاده مجددا از آنها را داشته باشند. به همین دلیل در کارگاه های تخصصی تعمیرات موبایل ال جی تنها از قطعات یدکی اورجینال استفاده می شود. در ادامه شما را با جزئیات بیشتری در مورد تعمیر گوشی ال جی و نحوه دریافت این خدمات آشنا می کنیم.

نمایندگی تعمیر گوشی ال جی

تعمیر موبایل ال جی در کرج

تعمیرات موبایل ال جی در کرج، توسط تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیر موبایل در شاهین ویلا انجام می شود. این مرکز به تمامی مناطق استان البرز خدمات رسانی کرده و محدود به یک محله خاص نیست. شما می توانید برای تعمیر گوشی ال جی در فردیس، اندیشه، ملارد، گوهردشت، هفت تیر، مهرشهر، ماهدشت، محمدشهر، صفادشت و … با همکاران ما تماس گرفته و خدمات مورد نظرتان را در اسرع وقت دریافت کنید.

تعمیرات گوشی ال جی در تهران

جهت تعمیرات گوشی ال جی در تهران، می توانید به هریک از شعب نمایندگی تعمیر موبایل در ستارخان، امیرآباد، پیروزی، ولیعصر، فرجام و … مراجعه کرده و یا با این مراکز تماس بگیرید. تعمیرات موبایل ال جی در غرب، شرق، جنوب و شمال تهران توسط این شعب، با بالاترین سرعت و کیفیت انجام می شود. استفاده تجهیزات به روز و پیشرفته در کنار تخصص و مهارت بالای تکنسین ها به آنها کمک کرده است که انواع ایرادات گوشی های lg را به درستی شناسایی کرده و برطرف نمایند.

نمایندگی موبایل ال جی

امروزه با در نظر داشتن تعدد مراکز تعمیرات موبایل، انتخاب مرکز تعمیر معتبر و قابل اعتماد، برای کاربران گوشی های موبایل ال جی به امری بحث برانگیز بدل شده است. به طوری که بسیاری از کاربران، نسبت به دسترسی تعمیرکار غیر قابل اعتماد به محتوا و اطلاعات شخصی شان، حساسیت ویژه ای دارند. مرکز تعمیر موبایل ال جی در طول سال های فعالیت خود، توانسته حجم بسیار بالایی از اعتماد کاربران خود را جلب کند. مدیران این مجموعه، به پاس این اعتماد، به طور جدی تری در صدد ارائه ی خدمات نوین پشتیبانی میباشند. این خدمات تمامی حوزه های تعمیر را در بر میگیرد.

نمایندگی موبایل ال جی ، با همکاری متخصصان و کارشناسان زبده ی خود، میتواند تمامی اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های موبایل ال جی را با حداقل خطا شناسایی و برطرف سازد. از متداول ترین آسیب هایی که گریبان این گوشی های محبوب کره ای را میگیرند میتوان به خرابی سوکت های شارژ و دکمه های مکانیکی ، خرابی اسپیکر و بروز مشکلاتی در کیفیت صدا، از کار افتادن دوربین و یا افت کیفیت تصویر برداری و شکستگی ال سی دی و آسیب های داخلی و نرم افزاری اشاره کرد. از آن جا که مرکز نمایندگی موبایل ال جی فعالیت خود را به صورت تخصصی در واحد های مجزا دنبال میکند، این اطمینان را به کاربر میدهیم که پس از مشخص شدن نوع و میزان خرابی، رفع و تعمیر آن در واحد اختصاصی به انجام میرسد.

هزینه تعمیر موبایل ال جی

هزینه تعمیر گوشی معمولا یکی از نگرانی های کاربران است. به طور کلی تا پیش از عیب یابی گوشی نمی توان نظر قطعی در مورد روند و هزینه های تعمیراتی آن داد. اما در بیشتر موارد، باید مبلغ قابل توجهی را بابت تعمیرات گوشی و به ویژه تعویض قطعات آن پرداخت کنید. همکاران ما در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل ال جی، اول گوشی شما را به صورت دقیق و کامل بررسی کرده و اجزای آسیب دیده آن را شناسایی می کنند.

سپس هزینه تعمیر به صورت کلی و با توجه به شدت و نوع خرابی قطعات تخمین زده شده و به شما اعلام می گردد. هزینه تعمیرات موبایل ال جی، در صورتی که قطعات آسیب ندیده باشند و ایراد نرم افزاری باشد، زیاد بالا نیست. اما اگر قطعات آسیب دیده باشند و به ویژه در صورت تعویض آنها، باید خودتان را برای پرداخت مبلغ بالایی آماده کنید.

خدمات تعمیر گوشی ال جی

تعمیر برد موبایل ال جی در کرج

یکی دیگر از مراحل تعمیرات موبایل، مربوط به تعمیر برد این دستگاه است. خرابی برد منشأ بسیاری از مشکلات عملکردی تبلت و گوشی های هوشمند است و باید به نحو احسن ترمیم یا تعویض شود. برد به نحوی با همه بخش های گوشی در ارتباط است و خرابی آن روی کل دستگاه تاثیر می گذارد. تعمیر برد موبایل ال جی در کرج به این ترتیب است که اول اجزاء این قطعه شامل ترانزیستور، خازن، سیم پیچ، مقاومت و … مورد بررسی قرار می گیرند. چنانچه مشکل برد با تعویض این بخش ها برطرف نشد، اقدام به تعویض برد گوشی ال جی خواهد شد.

معمولا وقتی برد در اثر نفوذ رطوبت و یا نوسانات می سوزد، امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت. در این صورت، برد جدید باید اصل بوده و متناسب با مدل و مشخصات گوشی انتخاب گردد. با توجه به مشکلات ناشی از وجود برد بی کیفیت در گوشی، کارشناسان تعمیر موبایل ال جی در کرج این قطعه را با نمونه اورجینال جایگزین می کنند.

تعویض گلس موبایل ال جی در کرج

یکی از مشکلات و ایرادهای رایج گوشی که خیلی از کاربران با آن مواجه شده و محدود به برند خاصی هم نیست، شکستن گلس است. البته منظور ما از گلس، قطعه ای است که توسط کمپانی تولید کننده روی نمایشگر نصب می شود. این لایه در واقع نوعی ضربه گیر است که ال سی دی را از شکستن در امان نگه میدارد. اگر نمایشگر گوشی شکسته اما تاچ کار می کند، باید گلس را تعویض کنید.

توجه باشید که کار نکردن تاچ به معنای شکستن ال سی دی است و نیاز به تعویض کامل این قطعه دارد. برای تعویض گلس موبایل ال جی در کرج از دستگاه پیشرفته لمینیت استفاده می شود. این دستگاه گلس را بدون دخالت دست تعویض می کند و مانع از ایجاد حباب های هوا بین گلس و نمایشگر می گردد. برای تعویض گلس گوشی خود می توانید با نمایندگی تعمیر موبایل ال جی در کرج تماس گرفته و تخصصی ترین سرویس ها را از همکاران ما دریافت کنید.

تعمیر باتری گوشی ال جی 

باتری به نوعی مهم ترین قطعه در تبلت ها و گوشی های هوشمند است که انرژی دستگاه را تامین می کند. این قطعه بر اثر شارژ اشتباه، نوسانات برق، استفاده نادرست و حتی گذر زمان معیوب شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت. خرابی این قطعه و تداوم آن آسیب های بسیاری به گوشی خواهد زد و به همین دلیل باید در اسرع وقت تعمیر یا حتی تعویض گردد.

ممکن است در طول فرایند تعمیر باتری گوشی ال جی در کرج ، تشخیص داده شود که نیاز به تعویض این قطعه است. در این صورت، باتری قدیمی با نمونه جدید و اصل جایگزین شده و به این ترتیب، مشکلات ناشی از خرابی این قطعه برطرف خواهد شد. برای اطمینان از تعویض بی نقص و اصولی این قطعه می توانید به کارشناسان تعمیر موبایل ال جی در کرج اعتماد کنید.

تعمیر شارژر موبایل ال جی 

یکی از مهم ترین تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، شارژر آن است. اگر شارژ گوشی شما به هر دلیلی درست کار نکند، فرایند شارژ مختل شده و ممکن است نتوانید از این دستگاه به راحتی استفاده کنید. از طرفی این مساله می تواند برای باتری نیز خطرناک بوده و تهدیدی برای این قطعه محسوب گردد. تیم تعمیر موبایل ال جی در کرج ، ترمیم شارژر را به شکل حرفه ای و تخصصی انجام می دهند.

آنها اول آداپتور و برد آن را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن را تعمیر می کنند. حتی اگر لازم باشد برد تعویض می شود تا عملکرد شارژر به حالت عادی باز گردد. لازم به ذکر است که تعمیر شارژر موبایل ال جی در کرج توسط تکنسین هایی انجام می شود که سالها در این حوزه تجربه دارند. بنابراین شما عزیزان می توانید از شارژر خود مثل روز اول استفاده کنید.

تعمیر ویبره موبایل ال جی

تعمیر ویبره موبایل ال جی نیز توسط نمایندگی تعمیر موبایل ال جی انجام می شود. ویبره موبایل یکی از قابلیت های کاربردی است که ممکن است به هر دلیلی از کار بیفتد. با توجه به اینکه ویبره کارایی بالایی دارد، قطعا از کار افتادن آن می تواند برای کاربر دردسرساز باشد. خرابی ویبره هم می تواند به دلیل نرم افزاری باشد و هم به دلیل سخت افزاری.

اگر ریشه مشکل نرم افزاری باشد، مسیر تعمیر ویبره موبایل ال جی  ساده تر و سریع تر است و اگر خرابی ویبره ناشی از یک مشکل سخت افزاری باشد، به ابزار خاص و تخصص ویژه برای رفع آن نیاز است. برای تعمیر ویبره موبایل ال جی که مجهز به سیستم عامل اندروید است، باید از طریق مسیر Settings » Sounds & vibrations » vibrate while ringing اقدامات لازم را انجام دهید. با فعال کردن گزینهvibration ، گوشی اندرویدی خود را ریست کنید. احتمالا به این ترتیب مشکل حل خواهد شد، در غیر این صورت از نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی کمک بگیرید.

تعمیر اسپیکر موبایل ال جی

این سرویس تعمیراتی یکی از خدماتی است که توسط نمایندگی موبایل ال جی ارائه می شود. اسپیکر یا بلندگوی موبایل یک بخش سخت افزاری در این دستگاه است که برای گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس ، ضبط صدا و … مورد استفاده قرار می گیرد. برای تعمیر اسپیکر موبایل ال جی در گام اول اصول پایه ای بررسی می شود و بعد بررسی های فنی و تخصصی شروع می شود.

وقتی بلندگوی تلفن همراه ال جی  با مشکلاتی همراه می شود، دیگر نمی تواند صدا را پخش کند و عملا یکی از کارایی های موبایل ال جی  از کار می افتد. در چنین شرایطی باید برای تعمیر اسپیکر موبایل ال جی  مسائل نرم افزاری و سخت افزاری را بررسی و ارزیابی کنیم. عمدتا مشکلات مربوط به اسپیکر ریشه نرم افزاری دارند و به دلیل سهل انگاری کاربر اتفاق می افتد. در مواردی نیز ممکن است بخش سخت افزاری تلفن همراه ال جی  در قسمت اسپیکر دچار اختلالات و خرابی های شده باشد که منجر به عدم کارایی این قطعه می شود. در هر صورت بعد از انجام عیب یابی دقیق مسیر تعمیر مشخص می شود.

حل مشکل بلوتوث موبایل ال جی

بلوتوث و مسائل مربوط به آن یکی از موضوعاتی است که بسیاری از کاربران درباره آن مشکل دارند. قابلیت بلوتوث شاید در نگاه اول با توجه به پیشرفت هایی که در نحوه ارتباط گیری ابزار های هوشمند، صورت گرفته است، خیلی مورد توجه نباشد، اما باید بدانید که این قابلیت همچون سایر قابلیت ها در حوزه موبایل در حال پیشرفت است. بلوتوث روش ارتباطی بسیار مناسب و سودمندی است؛ کارایی این نوع ارتباط زمانی موثر است که ارتباط بدون هیچ مشکلی برقرار شود.

خرابی بلوتوث، جفت نشدن یا Pair نشدن آن می تواند آغازگر مشکلاتی در بخش اتصالات موبایل شما باشد. مشکلات بلوتوث هم می تواند نرم افزاری باشد و هم سخت افزاری. اگر سخت افزاری باشد، شما نمی توانید کاری کنید و حتما باید از نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی کمک بگیرید. در صورتی که مشکل نرم افزاری باشد می توانید با بررسی تنظیمات بلوتوث مشکل را برطرف کنید.

مشکلات آنتن دهی موبایل ال جی

این مشکل از جمله مشکلاتی است که کاربران زیادی درباره آن گله و شکایت دارند. این اختلال تمام امکانات اتصال را مختل می سازد و کاربر را در برقراری ارتباط یا استفاده از نت به طور کلی فلج می کند. این مشکل اگر به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی نباشد، باید با روش هایی نظیر ری استارت کردن دستگاه، فعال و غیر فعال کردن حالت هواپیما، بررسی سیم کارت و ریست کردن گوشی حل شود.

در صورتی که حتی بدون هیچ مشکلی در شبکه مخابراتی، باز هم آنتن گوشی شما درست کار نمی کند، می توانید از نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی کمک بگیرید و این مشکل را به صورت ریشه ای حل کنید.

تعمیرات موبایل ال جی
  • تعمیرات عدم کار کردن بلندگوی گوشی
  • ترمیم عدم کار کردن تاچ
  • بازیابی عدم کار کردن کیبورد
  • تعمیر عدم کار کردن پورت ها
  • رفع ایراد عدم شناسایی سیمکارت
  • رفع ایراد عدم شناسایی کارت حافظه ی گوشی
  • تعمیر برای عدم شناسایی سیم کارت
  • رفع ایراد عدم دریافت سیگنال
  • ترمیم قطع ناگهانی آنتن
  • تعمیرات مربوط به سفید شدن صفحه ی موبایل
  • ترمیم اتصالات کوتاه در مدار گوشی
  • بازیابی روت کردن و رام زدن گوشی
  • تعمیر قطع شدن مدار گوشی

سوالات کاربران گوشی lg

چرا گوشی ال جی هنگ می کند؟

هنگ کردن موبایل، معمولا علت نرم افزاری داشته و در بیشتر موارد، مربوط به سخت افزار نیست. مثلا ممکن است برنامه ها هماهنگی کافی با قطعات سخت افزاری نداشته باشند و به همین دلیل، گوشی  در حین روشن شدن یا اجرای نرم افزارها هنگ کند. همچنین ممکن است سیستم ویروسی شده باشد و برنامه ها دائما هنگ کرده و اجرا نشوند. معیوب بودن یک برنامه خاص هم می تواند موجب هنگ کردن موبایل در حین اجرای همان برنامه شود. تیم تعمیرات موبایل ال جی در این شرایط، اول روی راهکارهای نرم افزاری تمرکز می کنند. چنانچه مشکل حل نشد، سراغ قطعات و تعمیر یا تعویض آنها می روند.

چرا موبایل ال جی روشن نمی شود؟

روشن نشدن موبایل یک اتفاق ترسناک و نگران کننده است. اگر با این وضعیت مواجه شدید، قبل از هر کاری گوشی را به شارژ بزنید و اگر روشن نشد، مطمئن شوید که باتری و شارژر سالم هستند. چنانچه از سلامت این بخش ها مطمئن شدید، احتمالا ایراد از آی سی شارژ، باتری، برد و یا ال سی دی است. در این صورت، نیاز به تعمیر موبایل ال جی به شکل تخصصی می باشد. تکنسین گوشی را باز کرده و ضمن بررسی اجزای مرتبط، قطعه آسیب دیده را شناسایی و متناسب با شرایط، ترمیم یا تعویض می کند.

دلیل کار نکردن تاچ گوشی lg چیست؟

یکی از دلایل مراجعه کاربران به نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی، از کار افتادن تاچ است. این مسئله معمولا ناشی از ایرادات نرم افزاری است و گاهی هم مشکل از LCD یا قطعات دیگر است. یعنی ممکن است آسیب دیدگی های ال سی دی، عملکرد تاچ را نیز تحت تاثیر قرار داده و یا آن را از  کار بیندازند.

اگر مشکل نرم افزاری باشد (ویروسی شدن، برنامه های معیوب و … ) با اقداماتی همچون ویروس کشی، آپدیت و یا ریست فکتوری برطرف می شود. گاهی تنظیمات مجدد تاچ هم مسئله را برطرف می کند. گاهی هم نیاز به به تعویض ال سی دی است؛ چون در بیشتر گوشی های هوشمند، تاچ و ال سی دی به یکدیگر مرتبط هستند.

اخبار موبایل ال جی و دیگر خبرها

کارشناسان خلاق مرکز تعمیرات موبایل ال جی ، اخبار موبایل ال جی همچنین دیگر خبرها را تهیه و ارائه کرده اند . لازم به ذکر است ، منابع دربرگیرنده ی این بخش به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است . از این رو شما عزیزان می توانید با آسودگی خاطر نسبت به مطالعه ی این بخش اقدام نمایید . هدف نمایندگی ال جی از طراحی این بخش در سایت به روز رسانی اطلاعات کاربران گرامی است . برخی از پرسنل خبره ی ما در زمینه ی جستجو و ارائه ی جدیدترین اخبار موبایل فعالیت می کنند .

خاطرنشان می سازیم ، این اخبار پس از گردآوری بررسی و ویرایش شده سپس در دسترس کاربران گرامی قرار می گیرند . درضمن در این بخش به ارائه ی اخباری در زمینه ی تعمیرات موبایل ال جی نیز پرداخته ایم . کادرفنی نمایندگی مجاز ال جی با حضور در دوره های آموزشی معتبر صاحب دانشی به روز گشته اند . از این رو دستگاه مشتریان آن گونه که شایسته ی ایشان است عیب یابی و رفع ایراد می گردد. با کلیک روی لینک اخبار موبایل ال جی و دیگر خبرها می توانید وار بخش مذکور گردید .

مقالات موبایل  ال جی

مرکز تعمیرات موبایل ال جی درزمینه ی ترمیم و ریکاوری دستگاه های تولید شده توسط کمپانی ال جی فعالیت می کند . علاوه بر این نمایندگی ال جی با در نظر گرفتن نیاز کاربران برای آشنایی با تکنولوژی نوین به ارائه ی خدمت جدیدی مبادرت ورزیده است و آن تهیه و گردآوری مقالات عمومی و تخصصی است . کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل ال جی با حضور در دوره های آموزشی معتبر و تخصصی با نوین ترین مقالات این کمپانی آشنا شده اند .

کادر بااستعداد نمایندگی ال جی پس از بررسی مفیدترین مقالات را برای مخاطبان مجموعه انتخاب کرده و در این بخش ارائه کرده اند . کاربران با مطالعه ی این بخش می توانند با روش های استفاده ی مناسب و کاربردی از محصولات خود آشنا شوند . رفع ایراد گوشی حتما باید در مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر با ارائه ی گارانتی انجام شود .

مرکز تعمیرات موبایل ال جی در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ارائه ی خدمت می نماید . با کلیک روی لینک مقالات موبایل  ال جی و دیگر مقالات موبایل ، می توانید مقاله ی موردنظر خود را انتخاب کرده و مطالعه نمایید .

انواع موبایل ال جی و دیگر محصولات

کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل ال جی علاوه بر تعمیر به معرفی انواع موبایل ال جی همچنین دیگر محصولات این کمپانی مبادرت می ورزند . کاربران گوشی های اپل ، اچ تی سی ، ایسر ، ایسوس ، بلک بری ، سامسونگ ، سونی ، مایکروسافت ، موتورولا ، نوکیا و هوآوی می توانند با مراجعه به واحد مربوط به دستگاه از خدمات این مرکز استفاده نمایند .لازم به ذکر است ، خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت نمایندگی ال جی به شدت مورد نظارت و کنترل قرار می گیرد .

خاطرنشان می سازیم تکنسین های فنی مرکز تعمیرات موبایل ال جی با حضور در دوره های آموزشی معتبر صاحب دانشی به روز گشته اند . از این رو شما عزیزان می توانید دستگاه معیوب خود را با آسودگی خاطر جهت تعمیر به دست کادر متخصص این مرکز بسپارید . با کلیک روی لینک انواع موبایل ال جی و دیگر محصولات می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست اورید .

سوالات متداول تعمیرات موبایل

پرسنل آگاه و مشتری مدار مرکز تعمیرات موبایل ال جی سوالات متداول تعمیرات موبایل را از قبل پاسخ داده اند . شما کاربر محترم می توانید با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایید . شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کادرفنی مجموعه و یا مشاوره ی آنلاین از ایراد دستگاه خود و هزینه ی حدودی تعمیر آگاه شوید . از این طریق خود نیز می توانید نسبت به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه اقدام نمایید . مدیریت  مرکز تعمیرات موبایل ال جی به روزترین ابزار بازیابی و ترمیم را در کارگاه های فنی این نمایندگی تدارک دیده است .

تعمیرکاران این مرکز با تکیه بر دانش و چیره دستی خود و بکارگیری این تجهیزات بهترین خدمات تعمیر را ارائه می نمایند . نمایندگی ال جی در راستای احترام به حقوق مشتریان و کسب خشنودی کاربران شرایطی را فراهم کرده است تا شما بتوانید انتقادات و پیشنهادات خود را با کادر مجموعه درمیان بگذارید . با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات موبایل ، می توانید وارد بخش مذکور گردید .

نمایندگی موبایل

نمایندگی  تعمیرات گوشی  با به کارگیری مهارت ، تجربه ،تخصص و علم کارشناسان خود توانسته جایگاه مطلوبی را در بین سایر مراکز به دست آورد . این مرکز تخصصی ، به روزترین روش های تعمیر را برای رفع ایراد دستگاه  کاربران استفاده می کند . به یقین می توان گفت نمایندگی موبایل با تشکیل تیمی از مهندسین خبره و کاردان توانسته در حوزه فعالیتی خود ، به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند .

مدیریت این مرکز با تعیین هدف احترام به حقوق مشتری ،  تمامی تلاش مجموعه را در جهت کسب رضایت کاربران قرار داده است . فعالیت دیگر این مرکز ، وارد کردن قطعات اورجینال می باشد . به همین دلیل کارشناسان نمایندگی موبایل در صورت لزوم به تعویض قطعه ، حتما از قطعه ی جایگزین اصل استفاده می کنند . این امر خود باعث عملکرد بهتر دستگاه می شود . از این رو کاربران می توانند با آسودگی خاطر ، دستگاه را به مهندسین این مرکز بسپارند .

در آخر باید به این مطلب اشاره نماییم که تمامی خدمات ریکاوری و پشتیبانی در نمایندگی موبایل  ، توسط کادر حرفه ای صورت می گیرد . این امر رضایت روزافزون کاربران را به همراه داشته است.

درباره ال جی

 در سال ۱۹۵۸ شرکت با نام اصلی گلداستار (GoldStar) تشکیل شد و به تولید رادیو، تلویزیون، ماشین لباس شویی و کولر و دستگاه های تهویه هوا پرداخت. تشکیل گروه ال جی (LG) نتیجه ادغام دو شرکت کره ای لاکی (Lucky) و گلداستار (GoldStar) بود. اسم LG هم نتیجه قرار گرفتن حروف اول این دو نام در کنار هم است و شعار Life’s Good که در حال حاظر توسط ال جی استفاده می شود از روی حروف ال و جی ساخته شده و LG به عنوان مخفف Life’s Good به حساب نمی آید بلکه حروف اول اسم دو شرکت لاکی و گلداستار است.

قبل از تغییر نام شرکت به ال جی لوازم خانگی با برند لاکی و لوازم الکترونیکی با برند گلداستار توسط شرکت وارد بازار می شد. در سال ۲۰۰۹ شرکت ال جی موفق به خرید آدرس اینترنتی (دامنه) LG.com شد و در زمره برندهایی قرار گرفت که دامنه دو حرفی حروف اول اسمشان را داشتند. گفته می شود خرید این دامنه برای ال جی ۱۰۰ میلیون دلار آب خورده.

در سال ۱۹۹۴ گلد استار اسپانسر شرکت The 3DO Company برای تولید کنسول بازی ۳DO Multiplayer شد، این کنسول بازی اولین بار توسط پاناسونیک طراحی شد، این کنسول یک جهش بزرگ در زمان خود بود اما به خاطر قیمت بالا هیچ وقت موفقیت کسب نکرد. در سال ۱۹۹۵ گلداستار به ال جی تغییر نام داد و شرکت امریکایی Zenith را خرید. ال جی در سال ۲۰۰۸ وارد عرصه تولید پنل های خورشیدی شد. همینطور به تولید دوربینهای فیلم برداری و عکاسی دیجیتال پرداخته. از سال ۲۰۰۵ نام ال جی در لیست ۱۰۰ برند برتر دنیا قرار دارد و این شرکت توانسته رشد ۱۴ درصدی را برای خود به ثبت برساند. ال جی بزرگترین تولید کننده پنلهای پلاسما در جهان است.

ال‌جی با نام اپتیموس وارد دنیای گوشی‌های هوشمند اندرویدی شد! محصولی به نام اپتیموس کیو، اولین دستگاه اندرویدی این کمپانی کره‌ای بود که نسبت به رقبا، کمی دیر تر وارد دنیا اندروید شد. همین ورود دیر و عدم تمرکز کافی بر تولید گوشی‌های هوشمند سبب شد تا ال‌جی در آن برهه زمانی از رقبا عقب بیفتد و کاربران به عنوان یک سازنده مطرح اسمارت‌فون بر رویش حساب باز نکنند. ال‌جی داشت به راحتی از رقبا شکست می خورد! اما قصد نداشت به این راحتی قافیه را رها کرده و نظاره‌گر سایر رقبا باشد، دست به کار شد و محصولاتی چون اپتیموس G و G Pro را روانه بازار کرد تا به کمک آن‌ها نام و نشانی به دست بیاورد.

اما این مدل‌ها برای مطرح شدن کافی نبودند و ال‌جی به سراغ رده نکسوس و گوشی‌ها دیگر رفت و با برداشتن نام اپتیموس از روی گوشی‌هایش، اراده کرد تا  عدم موفقیت در رده هوشمندها را نیز از روی پیشانی‌اش بردارد. این کمپانی با تولید گوشی الجی جی ۲ توانست دوباره به اوج بازگردد و با تولید این گوشی توانست، طرفداران زیادی برای خود دست پا کند!